Friday, February 13, 2009

Pesta SukaN 2009

Hi3..hehe..skrg baru ada la ksempatan nk update blog nie..
B4 diz bz dgn sukan..pas sukan demam teruk pula..huhu..
Now..eveything is ok..(^_^)

BESTNYER BERSUKAN

Diz yer,aku join hoki coz xda netball.hehe.aku xreti main hoki actually.Disebabkn smgt sukan yg tggi diz yer,aku try main n wat team hoki yg dinamakn GoL & Gincu. Ktorg sj2 join 4 fun n not 4 win.Xkisah menang ka x,yg pntg smgt 2 ada lebi2 lg bdk Pj mcm ktorg ni.X sangka pula ktorg menang suma match.hahaha.lucu pula bla ingt blk.But,its a gud experience 2 me.Tankz 2 all GoL & Gincu member team [Pj Gurl,Sv Gurl n also Kak Rara]



My Team : GoL & Gincu


Posing jap b4 main..hehe


Betapa seronoknya main hoki..;)


GoL & Gincu Menang!!!



Yeah!! Menang!!

Sukan diz yer fun jg la.hehe.Batch ktorg ada smgt sukan yg tggi.Walaupun kls ktorg bz urus sukan ni tp x ketinggalan menyertai n memeriahkn pesta skn ni jg.Salute u all!!
Byk benda yg aku bljr time skn diz yer..sambil mengurus sambil bljr sambil bsukan..hehe
Lastly,congrats kpd member2 yg menang 2..smoga bjaya lg pd skn akn dtg..yg xmenang 2,try lg nex time.Trimas kpd para pyokong yg owez support ktorg smpai skt2 sora n tangan termasuk la aku..hahahahaha.I know we can do it..chaiyo!!chaiyo!!



No comments:

Post a Comment