Friday, January 30, 2009

LovE 4 mE is....


Ada Apa Dengan Cinta...

Cinta itu spt sinar matahari, memberi TANPA m'hrp kembali. Cinta itu spt sinar matahari, TIDAK MEMILIH siapa yg ia sinari. Cinta itu spti sinar matahari yg MEMBERI KEHANGATAN DI HATI..


Cintu adlh buta…cinta x mgnl usia, prs rupa, mahupun kkayaan dan harta karun, ttpi dari kikhlsn dari hati stp insn antara satu sama lain. Syg x bermaksud cinta. Suka x serasi dgn cinta. Kagum x b'erti cinta. Bangga x semestinya cinta. Cinta adlh CINTA .

Cinta suatu yg indah, cinta boleh buat kita gundah, cinta buat hati berdarah dan cinta jua boleh membawa kesalan yg tak sudah

Cinta dtg kpd org yg masih mpnyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan. Kpd mereka yg masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. Kpd mereka yg masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan kpd mereka yg mempunyai keberanian dan keyakinan utk mbangunkn kembali kepercayaan.

Cinta itu cukup unik,ada masa ia buat kita gembira,ada masa melukakan kita..cinta buat kita lupa pada dunia..cinta hanya satu ungkapan indah kdg2 ia benar..kdg2 ia dusta..

TETAPI...


Setiap hembus nafasku..
Hanya dirimu..satu yang slalu ku rindu



No comments:

Post a Comment